Προετοιμάζουμε την Δημοκρατία του αύριο με την Δημοκρατία στο Σχολείο. Ένα αυταρχικό Σχολείο δεν είναι δυνατό να διαμορφώσει δημοκράτες πολίτες. “Celestin Freinet”
Στην Παιδική Μελωδία λειτουργεί 5θέσιο Νηπιαγωγείο.
Η συγκεκριμένη σχολική βαθμίδα θεωρείται ως η πιο σημαντική για το παιδί, κάτι το οποίο υποστηρίζεται από όλους τους παιδαγωγούς. Αναπτύσσει ολόπλευρα τις δεξιότητες του κάθε παιδιού, μέσα από ομαδικές και ατομικές δραστηριότητες. Για αυτό και η ομάδα του σχολείου συνεργάζεται ώστε να εξελιχθεί η δημιουργική σκέψη και η φαντασία των παιδιών. Σύγχρονες μελέτες δηλώνουν πως η προσωπικότητα των ενήλικων ανθρώπων, δομείται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από την νηπιακή βαθμίδα. Συνεπώς, είναι ωφέλιμο να δοθεί η αντίστοιχη σημασία, με την κατάλληλη προσέγγιση προς τα παιδιά μας, όπου είναι οι ενεργοί πολίτες της αυριανής μας κοινωνίας.
Με γνώμονα τις αξίες, την παιδεία, την συνεργατική μάθηση οι Νηπιαγωγοί και τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα αντίστοιχα γνωστικά αντικείμενα που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αντίστοιχα, και μέσα από Διαθεματικές Δραστηριότητες και μέσα από τη μέθοδο Project, κατανοούν και δομούν τη νέα Γνώση. Το Νηπιαγωγείο είναι το πρώτο και πολύ βασικό σκαλοπάτι, για να ακολουθήσουν όλα τα άλματα μας στις επόμενες σχολικές βαθμίδες. Πολύ βασικές, γνωστικές έννοιες, κατακτιούνται και αναπτύσσονται, στη παρούσα σχολική βαθμίδα.
Στο Βρεφικό – Παιδικό Σταθμό – Νηπιαγωγείο “Παιδική Μελωδία” στόχος είναι να έχουν τα παιδιά κάθε ηλικίας δημιουργικές ώρες με γνώσεις από:
Περιβαλλοντική Aγωγή
Η περιβαλλοντική παιδεία και αγωγή των παιδιών αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη φυσική και πολιτιστική επιβίωση της ανθρωπότητας. Στην Παιδική Μελωδία τα παιδιά συμμετέχουν σε περιβαλλοντικά «παιχνίδια», σε περιβαλλοντικές εκπαιδευτικές εκδρομές, σε δενδροφυτεύσεις, σε παρακολούθηση ντοκιμαντέρ περιβαλλοντικού περιεχομένου με ενδιαφέρον και ζήλο για δράση, χωρίς να στερούνται οι δραστηριότητες αυτές μορφωτικής αξίας και μάθησης.
Βιωματική Αγωγή
Έχουν στόχο την ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων δίνοντας τη δυνατότητα να ανταλλάσσουν απόψεις, εμπειρίες και να δημιουργήσουν ομαδικά. Ιδιαίτερος, στενός σύνδεσμος γονέα και παιδιού μέσα στη σχολική αίθουσα. Στην Παιδική Μελωδία, διοργανώνουμε εργαστήρια με τους γονείς και τα παιδιά. Η χαρά των παιδιών που συμμετέχουν με τους γονείς τους σε κατασκευές και παιχνίδια, είναι ανταμοιβή που αξίζει κάθε φορά.
Θεατρική Αγωγή
Η θεατρική αγωγή υλοποιείται στην προσχολική ηλικία μέσω διάφορων θεατρικών τεχνικών όπως είναι η παντομίμα, ο ομαδικός αυτοσχεδιασμός με δάσκαλο σε ρόλο, το θεατρικό παιχνίδι, η δραματοποίηση. Μέσω της θεατρικής αγωγής τα παιδιά διερευνούν και έρχονται σε επαφή με ποικίλες θεατρικές μορφές, όπως είναι το θέατρο σκιών, το κουκλοθέατρο και το μιούζικαλ. Ακόμη, γνωρίζουν πως οργανώνεται και υλοποιείτε μια θεατρική παράσταση. Διανέμονται ρόλοι και αρμοδιότητες σε κάθε μαθητή με αυτόν τον τρόπο κατανοούν πως μπορεί να δημιουργηθεί ένα θεατρικό προϊόν. Το εκπαιδευτικό δράμα στηρίζεται στην βιωματική και ομαδοσυνεργατική μάθηση. Τα παιδιά εργάζονται σε μικρές ομάδες και δημιουργούν ένα φανταστικό κόσμο, που έχει την βάση του σε μία ιστορία. Οι συμμετέχοντες υποδύονται ρόλους, έρχονται αντιμέτωποι με προβλήματα στα οποία αναζητούν λύσεις. Επομένως είναι μια ενεργητική διαδικασία και το παιδί είναι το κέντρο της. Τα θέματα που τίθενται προς διερεύνηση πηγάζουν μέσα από τα ενδιαφέροντα των παιδιών καθώς σχετίζονται με το project του κάθε τμήματος. Η θεατρική αγωγή στοχεύει σε πολλούς τομείς ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, στην ψυχοσυναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη, στην καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Ακόμη, στην ψυχοκινητική ανάπτυξη, καθώς δίνεται έμφαση μέσω του θεατρικού παιχνιδιού η σωματική κίνηση. Επιπρόσθετα, το θεατρικό παιχνίδι συμβάλλει στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη, διότι το παιδί συνεργάζεται και αλληλοεπιδρά με τους συμμαθητές του. Επίσης, μέσω του θεατρικού παιχνιδιού αναδύεται η γλωσσική ανάπτυξη. Εν κατακλείδι, η εμπλοκή του παιδιού με το θέατρο το βοήθα να αναπτύξει την αισθητική και καλλιτεχνική κριτική του.
Παραδοσιακό Χορό
Ο παραδοσιακός χορός αποτελεί μια ξεχωριστή μορφή τέχνης. Η ένταξή του στην προ – νηπιακή και νηπιακή εκπαίδευση έχει ως στόχο να φέρει το παιδί, από πολύ νωρίς, σε επαφή με τα ήθη και τα έθιμα του τόπου του, λειτουργώντας, έτσι, ως ένα αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο. Οι μικροί χορευτές αξιοποιώντας το, διαφυλάσσουν και μεταβιβάζουν από γενιά σε γενιά στοιχεία της πολιτιστικής κληρονομιάς. Από την άλλη πλευρά, ο παραδοσιακός χορός συνδέεται άμεσα με βασικές θεματικές ενότητες, όπως γλώσσα, μαθηματικά, μουσική, κινητική αγωγή, γεωγραφία και ιστορία. Τα παιδιά ευαισθητοποιούνται για το κοινωνικό και πολιτισμικό στοιχείο, εκτιμώντας τις ρίζες του παρελθόντος. Μέσα από τους στίχους των τραγουδιών ζωντανεύουν εικόνες της παραδοσιακής ζωής κι ως εκ τούτου εμπλουτίζονται οι λαογραφικές τους γνώσεις. Επιπλέον, η ενασχόληση αυτή αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μέσο εκγύμνασης και ψυχαγωγίας. Αποδεδειγμένα, βοηθά τους συμμετέχοντες να εκτονωθούν και να εκφραστούν με το σώμα τους. Ο ρυθμός δίνει τη δυνατότητα στο παιδί – χορευτή να κινηθεί δημιουργικά τόσο στον προσωπικό όσο και στον ευρύτερο κοινωνικό του χώρου. Αναπτύσσεται το αίσθημα της ομαδικότητας και της συνεργασίας, που οδηγούν σε ένα συλλογικό αποτέλεσμα, τον παραδοσιακό χορό.
Μουσική Αγωγή
Η Μουσική στις πρώιμες ηλικίες έχει εισαχθεί στην καθημερινή εκπαίδευση λόγω της σημασίας στην διανοητική, αισθητήρια, ακουστική, κινητική και γλωσσική εξέλιξη. Μέσω της Μουσικής αποκτώνται τα ακόλουθα οφέλη:
- Μεγαλύτερη συγκέντρωση και βελτίωση στην ικανότητα εκμάθησης των μαθηματικών.
- Ανακάλυψη των εκφραστικών ικανοτήτων και ρυθμικού ελέγχου του σώματος.
- Ενδυνάμωση της οπτικής, κινητικής και ακουστικής μνήμης.
- Εύνοια στο στάδιο του αλφαβητισμού. Αν το παιδί δεν μάθει να ακούει, δύσκολα θα μπορέσει να αποθηκεύσει γνώσεις. Αν το παιδί δεν αισθάνεται την ανάγκη να χρησιμοποιήσει την ομιλία, δύσκολα θα χρησιμοποιήσει σωστά τα φωνήματα και το λεξιλόγιο και δεν θα είναι ομιλητικό με τους υπόλοιπους. Αν δεν είναι περίεργο, δύσκολα θα έχει όρεξη για μάθηση.
Κατά συνέπεια, είναι βασικό για όλα τα παιδιά να έρχονται σε επαφή με τη Μουσική από την πρώιμη παιδική ηλικία, ανεξάρτητα από το αν επιθυμούν ή όχι να σπουδάσουν Μουσική στο μέλλον. Είναι ο καλύτερος και πιο διασκεδαστικός τρόπος για να μάθουν τα παιδιά Μουσική είναι τραγουδώντας, χορεύοντας και παίζοντας.
Γυμναστική Αγωγή
Ρυθμός & Κίνηση
Στην συγκεκριμένη ενότητα τα παιδιά μαθαίνουν να γυμνάζουν σωστά το σώμα τους χρησιμοποιώντας διάφορα όργανα όπως σχοινάκι, στεφάνια, μπάλες, κορδέλες, μπάλες γυμναστικής κλπ. Συνδυάζουμε το χορό και την κίνηση με την γυμναστική και το παιχνίδι.
Ξένες Γλώσσες
Γερμανικά
Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας είναι απολύτως προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις δυνατότητες της κάθε ηλικίας. Μαθαίνοντας γερμανικά ανοίγεται ένας νέος κόσμος στους μικρούς μαθητές. Η εκμάθηση της γλώσσας γίνεται προφορικά και με βιωματικό τρόπο, δημιουργώντας έτσι τα κατάλληλα ερεθίσματα. Μέσω από διάφορες ομαδικές δραστηριότητες μαθαίνουν να επικοινωνούνε, να τραγουδάνε και να παίζουνε στα γερμανικά. Ακόμη έρχονται πιο κοντά στη γερμανική κουλτούρα, τα ήθη και τα έθιμα της. Το διδακτικό υλικό που χρησιμοποιείται είναι κατάλληλο και προσαρμοσμένο στην κάθε ηλικία και συμπεριλαμβάνει όλους τους σύγχρονους τρόπους διδασκαλίας, που ενδείκνυνται για την κάθε τάξη.
Αγγλικά
Με το μάθημα των αγγλικών προκαλούνε το ενδιαφέρον των μικρών τους μαθητών και τους προσφέρουνε κίνητρα για τη μάθηση της αγγλικής γλώσσας. Έτσι η αγγλική γίνεται μια ευχάριστη και προσιτή γλώσσα που ζωντανεύει μέσα από υπέροχα ρυθμικά τραγούδια, παιχνίδια μνήμης και μαγικές ιστορίες που πυροδοτούν τη φαντασία ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση των μαθητών και αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητα και τις κοινωνικές τους δεξιότητες. Παράλληλα επιτυγχάνεται η ομαδική συνεργασία και η φιλική διάθεση, κι έτσι τα ΑΓΓΛΙΚΑ δε θέλουνε να τελειώσουνε ΠΟΤΕ!!!!!!!
Τηλεεκπαίδευση
Στην Παιδική Μελωδία παρέχουμε τηλεεκπαίδευση σε όλα τα τμήματα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Λειτουργούμε και σύγχρονη πλατφόρμα και με ασύγχρονη ταυτόχρονα. Έτσι πέρα από την online εκπαίδευση με τους παιδαγωγούς μας, κάθε μαθητής έχει εξατομικευμένη συμμετοχή σε ψηφιακή τάξη. Με αυτό τον τρόπο δίνετε η δυνατότητα τα παιδιά να υποβάλουν τις εργασίες τους με τη βοήθεια των γονιών τους σε ώρες που είναι αυτό εφικτό και με όσο χρόνο χεριάζετε το κάθε παιδί. Η συγκεκριμένες ψηφιακές τάξης έχουν οργανωθεί με λογισμικό κατάλληλο για ηλικίες προ νηπίων και νηπίων. Στην Καλιφόρνια χρησιμοποιείτε και μέχρι τις 2 πρώτες τάξεις του δημοτικού.
Θα θέλατε μια ξενάγηση στους χώρους του σχολείου ?
Κλείστε ραντεβού